Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 09:56:17 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12036 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Käsmu küla, 17177 Haljala-Käsmu 
tee// Krundi// Lainela// Metsa// Neeme tee 1a// 7c (Kuivenduskraav) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Keskkonnaamet- Lahemaa Transpordiamet- avalikult 
kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27163392>  (menetlus nr: 
453323), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister